Wij zijn beoordeeld 4.8/5 sterren op Reviews.co.uk
Gratis Levering Van 48 Uur Bij Bestellingen Van Meer Dan €250
Worldwide Next Day Shipping

Leveringsinformatie

Verzend belofte

We streven ernaar om bestellingen die vóór 16.00 uur CEST op dezelfde werkdag zijn gedaan, te verwerken en te verzenden. Als uw bestelling na 16.00 uur of in het weekend wordt gemaakt, wordt deze de volgende werkdag verzonden. Let op: tijdens drukke perioden kunnen bezorgingsschattingen onjuist zijn vanwege leveringsvertragingen en inconsistente werkpatronen.

Bezorgservice

We bieden gratis DPD-bezorging bij bestellingen van meer dan €250

Netherlands

Service

Tijd (Werkdagen)

Prijs

DPD (2 dagen service met een maximum van 3 dagen)

2

€9.99

DHL Express (volgende dag)

Volgende Dag

€17






 

* Voor levering op een zaterdag moeten alle bestellingen op vrijdag vóór 16.00 uur worden geplaats.

International

Service

Tijd (Werkdagen)

Prijs

DPD Europe

2-4

€14*

DHL Express (volgende dag)

1-2

€17*

 

Trackinggegevens

Designerwear verstuurt alle bestellingen naar een gevolgde service. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een trackingnummer en kunt u uw pakket hiervolgen. Als u geen trackingnummer ontvangt, neem dan hier contact met ons op.

Invoerrechten

Designerwear kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de douane of accijnzen die in rekening worden gebracht door een land van bestemming buiten de Europese Unie. Alle zendingen van Designerwear zullen bij de douane worden aangegeven tegen de juiste bestelwaarde. Als u niet zeker weet wat de douanekosten zijn, kunt u hier contact met ons opnemen. U kunt ook contact opnemen met uw lokale douanekantoor voor alle relevante informatie over douanerechten.   

 

 

 

Instructies voor retourneren

Je terugkeer maken

Volgens de wet consumentenovereenkomsten 2013 hebben klanten 14 dagen vanaf de ontvangstdatum de tijd om hun bestelling te retourneren. Volg de retourprocedure hieronder, als er op een of andere manier een probleem is met uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via enquiries@designerwear.co.uk

1. Print het annulerings- / omruilformulier bij de door u ontvangen orderbevestiging per e-mail af. Als u de bevestigings-e-mail niet kunt vinden, vraag dan een andere aan door te bellen naar onze gratis klantenservice: 0300 303 2545 of e-mail ons hier.

2. Verpak uw artikel (en) in de zak waarin de bestelling is afgeleverd en combineer het retourformulier in het pakket. Als u niet over de originele verpakking beschikt, raden we aan een vergelijkbare verzendzak te gebruiken om de artikelen te beschermen.

3. Designerwear dekt niet de kosten van het maken van een retourzending, we raden aan Post NL-rupsservice te gebruiken omdat sommige koeriers weigeren te leveren aan een PO BOX-adres.

4. Zorg ervoor dat u het bewijs van verzending bewaart totdat de terugbetaling is verwerkt. Alle retourzendingen moeten naar het onderstaande adres worden gestuurd:

Designerwear

Returns Department

PO BOX 324

L40 8WE

United Kingdom

Item Exchange

Wilt u uw artikel ruilen? Geen probleem, volg de stapsgewijze retourprocedure zoals hierboven beschreven en vraag een 'uitwisseling' aan op het formulier dat bij uw e-mailbestellingsbevestiging is gevoegd.

Het wordt aanbevolen dat u contact met ons opneemt via ons gratis telefoonnummer: +44 300 303 2545 met betrekking tot uitwisselingen, omdat we live voorraadupdates kunnen aanbieden en de juiste maat voor u kunnen reserveren.

Raadpleeg de Algemene voorwaarden voor een uitgebreide lijst met de algemene voorwaarden van Designerwear.

Retourneert algemene voorwaarden

We begrijpen dat kleding een moeilijke entiteit is om goed te krijgen, en items moeten worden geprobeerd. Teruggestuurde items die van toepassing zijn op een terugbetaling moeten ongedragen * zijn en in dezelfde staat verkeren als ze waren toen ze werden verzonden, tenzij het item eerst als defect is geconstateerd bij onze klantenservice.

* 'Ongedragen' - items die als ongedragen zijn gecategoriseerd, zijn items die zichtbaar ongedragen zijn, geen geur hebben (inclusief aftershave) en die op geen enkele manier zijn beschadigd. Items waarvan de tags of labels zijn verwijderd, worden geclassificeerd als versleten en zijn niet van toepassing op een teruggave.

Als er een probleem is met een artikel of een bestelling die u bij ons hebt aangeschaft, moeten klanten contact opnemen met onze klantenservice om het probleem te melden. Klik hier om ons team een e-mail te sturen. Retourneer uw bestelling niet voordat een onderzoek is geregistreerd vanuit onze klantenondersteuning. Volgens de Consumer Rights Act 2015 - als een item defect is, hebben klanten tot 30 dagen vanaf de dag van aankoop om een item terug te sturen voor restitutie. Daarna zal elke zaak afzonderlijk worden beoordeeld en zal een beslissing worden genomen naar goeddunken van Designerwear.co.uk

Boven